2008

jag hade ju bestämt mig. detta året, det skulle bli mitt år.
jag skulle ha roligt detta året, men jovisst säger jag då.    detta halvåret har varit mycket bättre, med betoning på mycket bättre än åttan. gud vad hemskt år det var.   jag höll på att dö.
men nu jävlar, nu ska jag inte bara prata, någon måste sparka mig i rumpan, ruska om mig och säg:
- NU JÄVLAR REBECCA!    2008 är ditt år!
ni kanske tycker jag är knas, som här i december börjar snacka om nyårslöften.  men det är inte så lång tid kvar, och så kanske jag behöver en mental förberedelse. 
gud, vad jag lät vuxen där, visst uppi? åh, vi har helt glömt bort vårt seriösa snackade, vi använde ju så roliga ord.
pretentiös &..&.. jag kommer inte på fler. ;D 

käre unni.
med tanke på att jag sårade dig, eller sanningen sårade dig.
att du, ino uno stjärna oliv bagge, inte har lika mycket plats i mitt liv som skolan.
ska vi inte bara bestämma, att 2008, är likzoooom framtiden? nu jävlar kör vi!
med varma hälsningar din reppi.

uppi & reppi mot framtiden.  jude är med oss. jake är med oss. skurt, harry, christoffer & ron likaså.
vi är liksom uppi & reppi, vad kan gå fel?          (ja, vad kan gå fel? precis allt! det är uppi & reppi du talar om)
jag känner pooooooooooowern inom mig,   YIIIIIIIHAAAAAAAA!   8------------D

nu ska jag sova.                       simma lugnt!        "D

Kommentarer
Postat av: uppi.

(OBS! följande kommentar kommer innehålla högljudda & förväntansfulla ord.) JAG ÄR SÅ GRYMT PÅ I ALLT VAD DU SÄGER! 2008.. DET SKA BLI SÅ JÄVLA BRA! VI ÄR "THE PEOPLE WHO GOD CHOSE" FÖR ÅR 2008. VI & DET ÅRET.. ALLTALLTALLT SKA BLI SÅ HIMLA BRA!! OCH VI SKA GÖRA DET BÄST TILLSAMMANS!!! =D=D om vi har ron & gänget med oss kan inget skit gå fel!!! NU BÖRJAR VI LEVA!!!!!!! med kära vänliga fina hälsningar din arbetspartner, 2008!

2007-12-08 @ 15:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0