25/12

jaha. nu var julen över. för mig är i alla fall julen slut när man har öppnat paketen, vad har man sen att vänta?
men det var mysigt som vanligt, bortsett från att jag mådde dåligt.
fick många fina paket, tittade på kalle anka, jag saknar arne weise, varför kan kan inte bara spela in programmet dagen innan, och så spelar man upp det på julafton? det ska inte vara massa andra kvinnor...

fick ni vad ni önskade er? :D

ps. måste väl säga grattis till min kusin rasmus, och så christoffer, som fyller år idag.
pernilla wahlgren också kanske? grattis pernillaaaaaaaaaa,

Kommentarer
Postat av: uppi.

GRATTIS PERNILLA! :D LOVE YOU DARLING! (L) (who needs heroin when they got pernilla fucking wahlgren?)

2007-12-25 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0