dagen med stort H! heeeeeeeeeeemsk.

idag har varit en hemsk dag. riktigt jäkla hemsk!
med ämne som matte, engelska, no (vi har teknik nu! "/) , svenska..
jag får med nöd och näppe behålla mitt mvg i alla fall.. PJUUUU!
du har nått målen för mvg, men jag vill inte lägga för stor press på dig..
kan jag tvinga dig att vara mer muntlig nästa termin?
jovisst..
hela dagen har gått åt till att plugga, är ganska stolt över mig själv som började direkt när jag kom hem. har pluggat nästan konstant från halv fyra till halv åtta, när mamma & pappa kom hem med thaimat. den var väldigt äcklig faktiskt, vilket var en stor besvikelse, för jag älskar thaimat..

nu ska jag öva lite till på engelskprovet, och spanskprovet, och därefter ska jag rita en bild.   :(
men imorgon är det lucia!!   jaaaaaaaaaa!  så mysigt och fint! (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)
adjööööööö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0