dedikerat till unni.

jag är sjuk, som ni kanske vet.
unni däremot, hon är frisk.
vilket inte är så kul för henne, för hon måste göra vår svenska, som vi ska redovisa på torsdag.
*lite dåligt samvete*  , men du ska veta unni a.k.a uppi, jag tror på dig, tänker på dig, jag bryr mig. 
och bara så du vet, så är det mycket möjligt, att jag, din underbara kompis, dyker upp på so:n imorgon, bara för att hjälpa, eller rättare sagt, delta i vårt piss-tråkiga so-arbete..   måste poängtera, SKIIIIIIITTRÅKIGA so-arbete.
mycket, mycket möjligt, som sagt!

och bara för att muntra upp dig, så ska du få några bilder på dina favoritgrabbar.  ENJOY! 8-----D
image69              image70
image71image75


sluta skicka sms nu, och säg att jag tar för lång tid, för det gick faktiskt inte att lägga harry och ron först, sen försvan allting, men jag hittade det.   YEEEHAAAA!   8--D
(jag vet att inte bilderna ligger snyggt, men paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalla likzom)


Kommentarer
Postat av: rebecca

so* , inte svenska.
FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅT!

2007-12-03 @ 21:16:45
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: uppi.

HAHAHAHAHA. alltså, det är inte ofta jag skrattar HÖGT för mig själv, i min mörka ensamhet med min lilla apple i mitt rum (förutom när det är en viss björn gustafsson från parlamentet..) MEN, idag var ett undantag. "dedikerat till unni" rulla ner lite, såg på mina hunkar som jag blir på oändlgt bra humör på alltid, och sen.... SJÄLVASTE HARRY POTTER OCH RON WEASLEY!!!!! då brast jag ut i ett sånt sjumila-skratt xD mina absoluta favoriter :) och inte tog du en "hej jag heter daniel radicliffe, jag är 18 år & kan få vilken tjej jag vill, för jag har caaash och tillgång till mitt bankkonto!" , nej du tog en "hej, jag heter danne.. öh, är det en kamera? hehe, RON, det är en kamera, vi blir fotade!!!" -bild, & det var ju absolut det bästa :D:D (btw: kom inte till so:n imorgon! det behövs absolut inte. jag kilar in om dig efter skolan en stund.) MEN, jag kan ju (boss som jag är) ge dig en läxa; försök! få reda på lite om politikernas insatser under första världskriget!! åh, såhär långt har jag aldrig skrivit förr *stolt* dags att skaffa egen blogg? x) KRYA PÅ DIG, SUNSHINE! (hahahahaha, reppi.. det var på skoj så chiiillaaa..) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2007-12-03 @ 21:23:23
Postat av: rebecca

visst är harry och ronald söta?
(aaaaa)
jag älskar dem!
(LLL)
jag ska försöka, jag lovar!
;/
haha!
tack så mycket uppi!
JAAAAAAAAAAAAAA, skaffa en blogg, så kan jag läsa!
JA! JA!
::::::::D

2007-12-03 @ 21:26:53
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: anna

tack gumman för dina söta ord om min blogg!

trist att du är sjuk..men du får försöka ha det så mysigt du bara kan med godsaker och kudde och täcke och bra filmer.

kramar!

2007-12-03 @ 21:47:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0