ett, två tre, på det fjärde ska det ske..

jag hade rätt.  marie vann.
jag ville verkligen inte att marie skulle vinna, eller det är klart hon kunne vinna, kul för henne liksom.
saken var den, att jag ville att amanda skulle vinna över marie. att marie skulle komma efter amanda.
tur är väl den att amanda inte får den låten, this moment. det är inte alls hennes grej, även om hon gjorde den lite till en amanda-grej.
det är en marie-grej.  fine, låt marie köra sina ballader, få sin ballad skiva.
så får amanda göra sin skiva, som är tusen gånger mer amanda!

sanna tyckte inte jag skulle skjuta mig, så för din skull då..  :D

Kommentarer
Postat av: Karin

nää jag gillade veerkligen amanda

2007-12-08 @ 09:49:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: uppi.

om jag ska vara ärlig är jag en aning orolig för dig, reppi! hur mår du nu efter idol? ett stort tomrum inom dig? du har ingenting att göra på fredagskvällarna? livet går vidare & du kommer klara det! (xd) skit i om marie vann. skit i om amanda inte vann. LET IT GO! (uh, unni goes kishti....) ;D jag bryr mig inte, & om jag ska vara ärlig tycker jag du borde prova på detsamma. 2008 ÄR SJÄLVSTÄNDIGHETENS ÅR (innehållande några snygga killar förhoppningsvis...) OCH DET KOMMER BLI BÄZZZT!

2007-12-08 @ 15:19:00
Postat av: Rebecca

YEAH, 2008 HERE WE COME! :D

2007-12-08 @ 23:53:42
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0