GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

pappa är pigg.
WOOOOPIEDOOOOO, JAG VILL JU VA' SOM DUUUUUU, SE UT SOM DU, GÅ SOM DU, DUUUUUUUUUU!!
hur orkar han? en måndag, klockan tio?.... WILMIS, WIIIILMIS, REBECCCAAAAAAA, DOBIDOOOO, DOOOBIDOOOOO!   LALALALALA!   grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! jag kokar innuti, jag försöker lyssna på youtube, okej?! 
oh, here we, do you remember..... när vi satt ner... do you remember pscychos..  HONNOLOOLOO, DOBIDOBIDOBIIII..... MY,MY,MYYYYYYYYYYYYY DELIGHLAAAAAAAA!  *VISSEL, VISSEL*  OHHH, YOU REALLY GOT IT...EEEHHHHAAAAOOOOOO....   *paaaaaaaaaaaaaaapppa sluuuuta, gå och lägg dig!* KNOOOOOOOOOOCK, KNOOOOOOOOOOOOOOOCK, KNOOOOOOOOOOOCKIN' ON HEAAAAVEN'S DOOOOOOOOOOOOOOOR...
- godnatt rebeccaaa!
- godnatt pappa... (ÄÄÄÄNTLIGEN!)

men....jag älskar dig ändå pappa.  <3

Kommentarer
Postat av: anna

haha vilket underbart inlägg!
hihi

kramar!

2007-12-03 @ 23:13:35
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Ida

Haha ja vilken hit det skulle bli! Du skulle bli storstjärna på en gång! ;)

Haha vilken rolig pappa du verkar ha!

2007-12-04 @ 09:19:56
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0