hello allihopa, everybody.

I'M BAAAAAAAAAAACK! 
SAKNAT MIG?   KUNDE VÄL TRO DET, VA!
nehe.
ja, i fredags drog jag, unni & helena till köpenhamn, vilket var mycket, mycket trevligt.
shoppade, och hade mysigt! vi skulle äta på restaurang också. mcdonalds, blev det.
plus att vi hade världens, (VÄRLDENS!) bästa, söttaste, roligaste, tuffaste tågkonduktör, han pratade i högtalaren, eller snarare rappade, på svengelska.
velkommen ombård, käree gäesterrr, hoppas ni fåre en treevlig reasa.
när han sedan skulle klippa biljetterna (som vi för övrigt råkade köpa som vuxenbiljett och fick betala 90 kronor mer än vad vi behövde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), sa han; underbaaaaaaaaert, loooovely!    han var......... underbar.  :D


& idag åkte jag och unni till storstaden, malmö, och fikade.
vi skulle fika på något nytt ställe, där morotskaka, enligt unni, var ett måste.
och tro det eller ej, vi hittade ett café där vi inte hade varit tidigare......... men där var inte plats.
så det slutade på espresso house, där vi satt i timmar och åt macka, drack kaffe, och åt kaka..
vi bytte julklappar och hade urmysigt, verkligen.   visst unni, visst?
sen kom unni hit, vi hyrde underbar och älskad av alla (varning för en skitsnygg dansk!), som är en skitbra film, lyssna inte på katrin schulman, den är inte dålig! nu tror jag att jag ska nanna strax, så sov gott alla prickar där ute.
puss.

Kommentarer
Postat av: uppi.

MEN JAG HAR IALLAFALL SAKNAT DIG, KÄRA REPPI! 8-----)
igår var herregud bäZt! (jag lever fortfarande på nikolaj.. tror du man kan göra det? alltså livnära sig på snygga danskar? coolt isåfall......) på tal om filmen; läste nyss på katrin schulmans blogg det där om skåningar; så oerhört omoget.. hur gammal är hon? (frågar för hon ser nämligen ut som en förkrympt 50-åring, men beter sig som 16) men.. vem är jag att dömma? hon kanske är en härlig brutta som lever livet (okej, det där var hemskt svårt att skriva......) nej, hon är pantad. OVER AND OUT!

2007-12-30 @ 22:38:32
Postat av: uppi.

(diggar din hipphipp överskrift xd)

2007-12-30 @ 22:39:16
Postat av: Rebecca

undrar om hon läser det här? antagligen så googlar hon sig sälv då & då, så kommer hon in på detta inlägget.
"azzååååå hon är tyyyyyp 50 men beter sig som 16 lixzzzzzzzzzzzom"
hihi.......fan, hon får inte se det!
I LOVE YOU KATRIN! (L)

2007-12-31 @ 13:29:20
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0