i am a kändismagnet! alltså kända personer dras till mig.. ja, kända. lite..

som den kändismagnet som jag är,
såg jag inte mindre än två kändisar igår.
kändisar.. jo, dem är kändisar.  visst?
filip williams, från idol 2004, han åt på jensens b(danskt ö)fhus (nej, jag visste inte hans efternamn, jag kollade på min idol-skiva från 2004) och så såg jag en barnprogramledare som heter katti hoflin (pappa sa det), jag tror hon bodde i en lekstuga, och så hade hon hundar som hette ett eller två, tror jag...

image79                        image81


TUFF JAG ÄR VAAAAAAAAAAAAAA?!    8-----------D

Kommentarer
Postat av: uppi.

JAG HAR OCKSÅ SETT HON DÄR FÖRSTA BRUTTAN! kålt 8--D

2008-01-01 @ 17:22:26
Postat av: Rebecca

åhhh, vi såg henne tillsammans en gång ju. på espresso house, DAAAAAAAAAAAH?! :P

2008-01-01 @ 18:16:24
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0