I LOOOOOOOOOOVE SKOLAN!

skolan dööööödar mig.
oj, vad bra för mig. jag slipper ju skolan, för jag är sjuk. DREAM ON!
imorgon ska jag till skolan och hämta matte, spanska, svenska, no... ska jag fortsätta?
jag har inget liv. skolan är mitt liv. jag är femton år och skolan är mitt liv.
inte bara från 8.00-16.00 , sen när man kommer hem har man typ 4 prov och 1000000 läxor att plugga till, på natten drömmer jag mardrömmar om matteböcker som äter upp mig.. jag får ont i magen av skolan.
mitt liv är först och främst skola, sen kompisar & fotboll. det är sjukt, skolan tar med tid än mina kompisar..

nej, nu ska jag skriva bokanalys och rita färdigt mina bilder, sen blir det bingen.. 
*nu kommer ekvationen och äääääääääääääääter upp mig*  

hoppas ni sover bra i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: tack så mkt :) Alltid roligt att höra!
Haha okej men du får be henne sjunga den om och om igen tills den fastnar, så kanske, kanske vi kan göra den till en hitlåt innan det blir jul! ;)

2007-12-06 @ 12:15:54
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: uppi.

(VI SITTER I SAMMA BÅT!) det jag däremot är mest bekymrad över är att du har skrivit kompisar OCH fotboll efter skolan. känns lite oroväckande med tanke på att fotboll är en SPORT och jag är en LIVSKAMRAT! isåfall kunde du skrivit; första hand skolan. sen i andra hand uppi. & i tredje fotboll och övriga kompisar (not so important.) om du frågar mig, vilket du inte gjorde, men jag svarar ändå; så tycker jag HELT PERSONLIGEN att det är en splendid idea :D adjöss, nu drar jag till sjöss (aka. sängen...) KRYA PÅ DIG!!!!!

2007-12-06 @ 19:45:24
Postat av: Ida

Hm.. jag känner igen texten lite vagt men kan inte komma på melodin..!?

2007-12-06 @ 22:22:13
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0