julklappisar.

idag har jag varit på mikael elias gymnasium & hälsat på med några braaaaaaaaaaaatzz,
( vad håller jag på med? jag ser mig sakta men säkert utvecklas till en fjortis.. eller kanske björn gustafsson, ÅH, det vill jag ju (LLLLL) ) vid namn mindy, joss, helena & uppi.  det var skojsigt, fick följa med på letioner & så. därefter fikade vi på nesta, sen försökte jag handla julklappat. jag suger verkligen på det. får panik. alla bara vet vad de ska köpa. jag har ingen aning!
har köpt typ 1/5 av en paket till julia, det blir massa krimskrams. men det är allt, jag har ju en maaaaassa kvar.
annars blev det en röd plånbok till mig själv. 

har ni något julklappstips?
kompisar
mamma
pappa
bror
mormor & morfar
farmor & farfar    - HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Kommentarer
Postat av: shandra

köp ett nytt liv till uppi, eller vad hon heter, hon verkar behöva det! jag har läst din blogg nu ganska länge & har alltid sett vilken underbar vän du har.. du måste vara riktigt glad & stolt över att du har henne! :) bara genom att läsa din blogg ser jag hur underbar hon är, luktar hennes givmildhet & kan nästan smaka på hennes omtänksamhet & hjälpsamhet. håll fast i henne, såna som hon hittar du inte över allr! /Shandra. (hehehehehehehehehehehehehehehe.......................)

2007-12-15 @ 20:23:07
Postat av: sanna

Hej hopp, hur är det med dig? :D Jag har också lite julklappspanik. Det är inte lätt inte... Har inte köpt en endaste julklapp, tänker jag plötsligt. Och snart är det ju jul. Oj. Men men, hadet finfint :) Kram!

2007-12-16 @ 21:33:39
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

käre shandra. vilket fint namn duu har! (låter som en sex-spalt i fridatidningen typ) jag ska berätta en liten "hemlis" för dig, uppi, hon är inte en ängel i verkliga livet. hon hotar mig om jag inte skriver gott om henne, hon är... jag vågar knappt säga det........ . .. ..
.lfgvvccsadvcv ..... hon är min stens dotter.... min musiklärare....................................................................................... mvh rebecca!

2007-12-16 @ 21:58:25
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: Rebecca

min musiklärare, stens dotter*............................................................

2007-12-16 @ 21:59:07
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: sanna

Det är bra med mig med :) Väldigt trött och så, men det är bra ändå. God jul på dig med! :D kram kram kram!

2007-12-17 @ 16:51:20
URL: http://sannabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0