kändisar dras typ till mig, eller nåt.

PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!
glömde att skriva att idag, när jag var på ikea med familjen, träffade jag...... . . . . . . *trumvirvel*
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSHUNTER!!!!
om det är någon som kommer ihåg honom?

jag känner en bot, hon heter anna, anna heter hoooooooon, och hon kan banna, banna dej så hååååååååååååååårt. hon röjer upp i våran kanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal, jag vill berätta för dig att jag känner en bååååååååååååååååt.

unni, nu tycker du jag är tuff va?! (H) basshunter likzooooooooooooom.
+ att jag har nog glömt att nämna att i fredags träffade vi özz nüjen, i malmö.
azzzzzzzzzzzå, jag har blivit en helt kändismagnet, viiiiiiiiiiiisst unni?!  :D

Kommentarer
Postat av: unni.

ÄR JAG TILLFÄLLIGT SENTIMELTALT BLIND ELLER STÅR DÄR BASSHUNTER? THE BASSHUNTER? THE ANNA BOT BASSHUNTER? AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! aZzÅ, dU äR sÅ jÄvLa Co0l, HuR gÖr Du? (själv tycker jag att jag är sådär lagom-supercool när jag skriver med små & stora bokstäver xd) förresten; TRÄFFADE du honom eller SÅG du honom? (reppi goes love with tha basshunter... YEAH! 8-------D)

2007-12-18 @ 22:59:43
Postat av: Rebecca

jag träffade honom, BIIIIIIIIIIIIIG TIME! azzå, JaG sKa NoG oCkSå SkRiVa MeD StOrA oCh SmÅ bOkStÄvEr!!!!!!!!!!!!!!!!!! tufft på högsta nivå likzzzzzom...

2007-12-19 @ 22:37:27
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0