krig & såntdäääääääääärnt!

åh, jag blir så förbannad när man har lagt ner tid på att skriva blogg, och när allt bara försvinner.
eller det stod snarare; - logga in!
men vafan liksom, jag var ju inloggad!
för egentligen har jag inte tid att skriva blogg, för jag måste göra skooooolarbete..
(varför jag har många o:n, beror på antalet läxor!)

ja, idag så har skolan varit som vanligt, trist & grå.
dagens + var dock filmen på so:n , på västfronten intet nytt, än så länge är det riktigt bra, så jag tycker ni ska se den, jag som inte brukar se på krigsfilmer, tycker ändå om den.  :D
nu ska jag börja med mitt no-projekt. men vad ska jag skriva om?  "/

juuuuuuuuuuuust det, måste ha en låt till vårt "gympanummer" till morgondagens gympa, vad är det för skit? obligatoriskt dessutom!                    poooooooooooooooooooooooocahoooontas!!!!!!!!!!!!
hoppas ni har en trevlig kväll,                  åhhhhhhhhhhh!

Kommentarer
Postat av: uppi.

SKRIV OM MIG PÅ NO:N! jag menar; världens bästa uppfinning som förändrade världen, om inte JAG?! "pricken över livet. grädden övet moset. unni i världen." eheheheh..

2007-12-12 @ 18:35:49
Postat av: Rebecca

jätte roligt. veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerkligen. skit kul................ gå och lägg dig vaaaa?! (tvååååoo, hahahahahahahhhahahah. du säger det så roligt!!!!!!!!!!!) :D

2007-12-12 @ 22:45:21
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0