läxor i massor.

hejis.
idag har jag varit i skolan igen. kändes typ som jag hade slutat eller något. ;D
jag ska räkna matte i massor, skriva om en tekniskt pryl som förändrade världen, göra två svenska förhör (imorgon!), spanska prov.  jag ska börja. snart.

har varit inne i malmö med helena & unni, vi var och tittade på mikael elias teoretiska gymnasium, det verkar väl helt okej.  lite mycket fokus på skolarbete, eller liksom, höga ambitioner, intresse och så, sen var där bara 60 elever, och det är vi i en klass nu, vi är sextio nior medan de är sextio på en skola.  lite för lite om du frågar mig.. ;D

jag ska åka till träningen om en & en halv timme, får se om jag tränar. jag borde egentligen inte, men..
nu ska jag göra läxor (visst rebecca!) ,  adjöken sa fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0