min plånbok är tillbaka.. <3

jag har hittat min plånbok! jag har inte velat erkänna för mig själv att den var borta, men innerst inne hade jag absolut ingen aning om var den var. jag låg och vred mig i sängen med en dunkande röst "det är snart jul, det är snaaart jul, du ska köpa paket...paket...paket.. du måste köpa paket till joss, hon fyller år.."
jag har liksom letat i smyg. inte erkänt att jag letat.    *oj, vad skrivbordet är tomt... jag ska nog kolla i min väska.. den är ju så fin? så STORA fack där är.. ingen plånbok*
mamma, kan jag få nycklarna till bilen, jag ska bara kolla en sak..
(ute i bilen) guud, vad sköna säten.. *letar, letar*  ..  PAAAAAAAANG!
jaaa, just det! i den lilla "lådan" mellan sätena..  ÅHHH <3  , min plånbok.  jag har pengar igen!!  :D

brukar ni ha koll på era saker?
jag tycker jag är ganska duktig.. ibland.  ;D

ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh , fin design på bloggen :)

Svar på fråga om unika besökare: Unika besökare är alla som har tittat på din blogg , låt oss säga: Jag och Calle har tittat på din blogg , då är det TVÅ unika besökare ! :)

Ha det fint hoppas att du fattade något ! haha.

2007-12-04 @ 19:32:59
URL: http://maulis.blogg.se
Postat av: sanna

Dina kommentarer gör mig så förbannat glad :)
Klart du ska haka på! Nu t ex, så kan du ta åt dig av att jag tycker att din blogg är hemskt intressant rolig att läsa :D Kram

2007-12-04 @ 21:11:52
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: Malin

Du är inte något trög ! , HAHAHA !
Men det är så att om Calle och Malin har varit inne på din blogg två gånger var , så är det 4 sidvisningar :D Fattar du ? HAHAHA :D Jag vet inte hur datorn vet detta , men det är bara att inse :| hahaha !

Kram

2007-12-05 @ 21:55:47
URL: http://maulis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0