pizzahut, som vanligt...

tjabbatjenahallå,
jag har julloooooooooooooov, i princip.
bara en so-uppgift kvar.  :(
ikväll skulle jag & tjejorna fira jullovet, jag, helle, unni, mindy carro & kanske rebecka.
det slutade med jag, helle & unni, :P resten kunde inte.
men vi ska väl ha mysigt, visst?

jag har lite panik för tillfället, jag är pank, fast jag fick pengar igår.
pappa skulle sätta in 200 kronor på mitt sparkonto, och resterande 900 på mitt vanliga konto, men NÄÄÄÄÄÄÄÄ, men istället satte han in alla på sparkontot, och kan inte "få" ut dem därifrån. jag ska kräva pengar av mamma och pappa, jag har ju inte köpt alla julklappar... då får de inga paket själva, sådetså..

nu ska jag strax åka till stan, vi ska se eastern promises, eller något, och äta.
dock inte på pizzahut eller mcdonalds, vi äter alltid där, vi säger alltid; idag ska vi inte äta på pizzahut eller mc, sen står vi där en kvart innan bion börjar.. - ska vi äta på mcdonalds?
-joooo, jaaa. vi hinner bara det...   "/

hejsvejs, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0