spidermanplåster!

PJUUUH. i fönstret lyser staken (ljusstaken), och endast rebecca är vaken.
jag har passat min kusins barn idag, anton & erik.  puss på er, men guuuuud vad jobbigt.
jag är helt utmattad. men det kan ju bero på att jag inte är helt frisk..
erik är helt bröstfixerad.
- har du beeeeeeeeeeeeeeeeeeeehååååååååååååååååååå?
-reeebeccaaaaaaaaaaaaaaaaa, give me five, give me ten, paaaaaattekläm (klämmer mig på brösten)
fniiiiizzz...  dumma bror, som lär småbarn sådant...

nu sitter jag här, har så mysigt med wilma och julstjärnorna i fönstret, mamma & pappa är och partajar med kompisar, de hade "förfest" här hemma (gud, vad fräna föräldrar ag har då..), och antagligen slog de sönder ett glas, för jag har precis dragit ut en glasskärva ur min fot.. aj.. men en liten sak som ska nämnas är att blodet stoppas av ett spidermanplåster. hur tufft är inte det på en skala från1-10?  8---D

hoppas ni får en trevlig söndag,  åhh, det är ju andra advent..   myys  (LLL) , jag ska träffa julia, tror vi skulle se på bio.  godnatt då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0