till er,

ni har tur, käre läsare.
jag skrev ett långt, ett mycket långt inlägg igår, om min helg. men det försvann..
& egentligen, om man tänker efter, varför skulle ni vilja läsa om min helg?
ni har ju ingenting att göra med mitt liv, ni bryr er väl inte om jag har haft en pissdag i skolan, eller om jag har ätit pyttipanna, det har jag i och för sig, men..

när vi var med på mikael elias gymnasiet, så pratade "vi" om bloggar på svenskan, hon läste upp ett par stycken, bland annat http://www.blondinbella.se/default.aspx , och läraren sa just, vad är det som gör att tusentals läser om hennes killproblem?
jag kan säga att jag själv tycker det är kul att läsa om vad ni har gjort under dagen, jag blir liksom insatt i era liv.
jag tänker mig hur det ser ut, och om ni nämner stina, så ser jag stina framför mig. men mitt liv, hur kul är det på en skala från 1-10?

jag vet mycket väl att ni ändå kommer få läsa om mina patetiska skoldagar  & vad jag äter till skollunch.
PS. VI HAR JULBORD IMORGON! :D  (där ser ni..)

Kommentarer
Postat av: unni.

om jag ska vara ärligt är jag hemskt intresserad om hur livet för stina tar form och skepnad, TELL ME MORE TELL ME MORE, IS MY HAIR TOO SHORT? *diggar till grease* DIGGADE JAG NYSS TILL GREASE? URK! URK! URK! URK! URK! vänta, ska bara duscha... =S

2007-12-18 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0