back on track ! :D

halloj.

har inte skrivit nu på några dagar . 
i söndags åkte jag till burlövs center ,  köpte min kamera <3 , och en tröja & ett linne ! (:
det blev inget möte med unni tyvärr .
efter det så åkte jag hem till farmor & farfar ,  <3
& sedan åkte jag och kollade på LdB - Hammarby .  malmö vann med 4-0 , & emma gjorde två mål . WOAHAOOOOOOOOOOOO! <3

i måndags, alltså igår så var jag med unni, först sorterade vi ut ut hennes garderob. och sen i min.
på kvällen tittade vi på 66 , sen sov hon hos mig !  :D

& idag så har jag fikat med helle & unni på mimmas, sen åkte vi hem till helle & hade mysigt! (a) 
åt middag där också . 

nu ska jag nog läsa ,  nattinatti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0