!!!!!!!!!!!!

hej.
inatt sov jag hos joss.
igår var jag i stan med joss & unni.
idag så har jag badat i poolen.
efter det så har jag varit med unni bland annat.
jag har tråkigt.
och jag orkar inte skriva.
MEN JAG MÅSTE SKRIVA ATT JAG OCH UNNI HAR SPRUNGIT EN GÅNG TILL, OCH INTE BARA TILL TYGELSJÖ, UTAN TYP RUNT I TYGELSJÖ OCH DEN LÅNGA VÄGEN HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i veckan har jag sommarjobbat.
och varit i stan.
med unni & mimmi.
& mamma.
sen har jag bowlat med unni och joss.
jag har ätit sushi  (MUUUUUUUUUUUUUMS!) två gånger.
jag har köpt en bikini.
en bh
scones på espressohouse.
och nu slutat jag för detta är inte kul att läsa. hejdå.


Kommentarer
Postat av: uuuuuuuuuuu

men det är ju jääättekul att läsa ): XD
nu tycker jag du ska ta dig i kragen & skriva ett heeeelt långt blogginlägg om.. öhm.. den underbaraste i hela världen.:.UNNNNNNNNNNNNNNI! (alltså jag.. döh!) (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

2007-07-31 @ 12:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0