ett evoentoellt förhållande , :D

tjabbadabbadoo!  8-D

idag så har jag varit i arlöv, tittade på bland annat filippa bark & hennes klasskompis monika jansson , :D  .
fick både bild och atograf .    (Y)  HAHA!

igår så var jag i stan med homiez - josse , eftersom hon har övergett oss för huvudstaden .  GRRRRRRRRRR!
köpte bara örhänge . på kvällen var jag & julia och tittade på ldb igen , 3-0  .   träffade sara, lotta & emmas kille där .   (:  + att där är världens sötaste man som har två dockor med sig alltid , som han tror är sina barn , 
JAG ÄLSKAR HONOM!  :D <3


- prova den här hatten.
- okej (sätter på den)
- eller INTE! du ser ut som en kapsyl i den.

två tjejer på stan "D   .

i tisdags så minns jag inte riktigt vad jag gjorde , men unni sov iallafall här :D  , och det var trevligt . 


hejdå a canado !


image31             image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0