för dem knallar runt med pickadoll.

idag har jag sommarjobbat här hemma igen.
jag behöver pengar tills jag åker till blekinge med homiez. <3
jag ska jobba imorgon också, och inte nog med det, ovanpå allting måste jag gå upp klockan nio typ.
för att hinna lite innan jag ska till stan med helena, joss, unni, emma & mindy, och trampa trampebåt. :D
efteråt får jag väl jobba lite till innan jag ska på fotbollsträning, som drar igång igen.

träningen ser jag fram emot, men jag längtar inte. det känns som sommaren redan är slut då, nu när allting så småningom får en rutin igen. USCH!


skriver nog lite senare, jag har bestämt mig för att inte ha så långa inlägg. då kanske någon? orkar läsa.
hejdå.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0