HOKUS POKUS FILLIJOKUS!

harry potter.
såg han på bio i fredags med helena & unni.         & det var skojsigt!
i lördags däremot såg vi både anna book, melody club & timbuktu bland annat.
där kan också tilläggas att vi såg ett antal medlemmar i hammerfall bada i kalsonger.
& jag kan lova att det var ingen fröjd alls.   >___________<   
vi, alltså helenq & unni , + jag , självfallet !  var på sommarrock i svedala. vilket var skitroligt!
& jag fick blomma av timbuktu (a)  !!!!   :D 


idag så har jag varit på kalas hos min farmor  ,  <3  .
efter det så träffade jag  unni, teo & eddie.      (:


imorgon så ska jag åka till blekinge.  ska bli lite skönt, men ändå tråkigt .  ;)
eller idag är det ju egentligen !   =P 

iallafall IDAG, den 16/7 var det ett år sedan vi åkte till gothia med fotbollen ! :(   <3 
saknar vårt lag väldigt mycket faktiskt!


godnatt , <3   . eller jag kanske måste packa nu =P   .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0