JAG ÄR TYP KONFIRMERAD ! +

JA, jag är konfirmerad .  jag har bekräftat mitt dop !

som sagt så har jag blivit konfirmerad idag , eller igår rättare sagt .   070707  ,  TUFFT VA?!  (H)
jag har haft väldigt roligt under de här tre veckorna med min grupp, källargruppen .   8-D 
& själva ceremonin gick bra , även diabilderna som vi gjorde ! 
efteråt så vi hejdå ,   lite sorgligt faktiskt  !  <3

när jag kom hem var hela feta släkten här ,  tillochmed mina kusiners kusin från holland .  trevligt att träffa han igen , sen var unni, julia & mimmi & co här!  <3   JAG ÄLSKAR ER !

idag så fick jag en massa fint , bland annat en cykel, smycken, fön & PEENGAR ! 
& imorgon så ska jag köpa kamera :D  , och träffa unni i stan ! 

josse åker till stockholm imorgon :(    , 

aja, ska nanna kudden nu .   är sjukt trött , jag var tvungen att gå upp NIO!  =|  

godnatt,  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0