tick, tack, tick, tack...

jag HATAR tid !
jag verkligen hatar det, den bara rinner ifrån mig.
antingen går den för snabbt, eller för långsamt. den är aldrig perfekt.

idag är det en månad sedan vi åkte till grekland, och jag vill tillbaka <3  .
& unni kommer hem vilken dag som helst . NEEEJ, inte vilken dag som helst, utan på lördag.
och på lördag så ska jag konfirmera mig , även den tiden har gått alldeles för snabbt.
tre veckor ? det känns som knappt en vecka , men vi har haft kul iallafall !  "D

idag på konfan så fick vi reda på vad vi ska göra på lördag, men jag kommer inte ihåg vad det hette.
typ stillbilder , på något roligt vis ,  8-D  .
när jag kom hem så badade jag i poolen & tog det lugnt typ .

nu ska jag göra något annat med min tid, men ni behöver inte vänta länge. för ni hinner bara blinka, sen så är här ett nytt inlägg och det är en annan dag och så vidare.. 

puuuuuss ,  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0