TJABBA REBELLA!

ännu en gång jag inte har skrivit på ett tag.
men jag har faktiskt en anledning, sådetså.

jag har varit i stugan i blekinge med mamms & papps!
farmor & farfar var också där! <3

i blekinge så har jag varit på väggabadet två gånger eller något.
men dagarnas absoluta höjdpunkt var THE ARK!!!!!
för alldeles lagom när jag åkte upp drog östersjöfestivalen igång.

såg på the ark som var helt underbara!!!!! <3
såg även ruh, som faktiskt var mycket bra & martin stenmarck.
fock tillochmed hans autograf. med guldpenna!

elin lanto, gissa bajset-ola & hanna (senmarcks fru) sågs också.
*STOOOOOOOOOOOLT!*

the ark var veckans höjdpunkt medan veckans ? , nedergång var att jag såg tre (3!!!!!!!!!!!!) älgar.
jag har fått bestående men för livet!    >___________________________<

i veckan så har jag även varit med unni, theo & eddie,
joss & unni sov här inatt, och vi åkte in och bowlade. jag sög ! ;D 


imorgon så ska jag & unni vara med mimmi <3    .


en annan sak som inte får glömmas är att jag och unni sprang till tygelsjö och tilbaka idag!!! ::::D


puss&hejdå.

Kommentarer
Postat av: unni.

vill också se ola salo, din buse 8---(( ja, du sög på bowlingen *vissel* :D vi sprang idag också, bella! 'vaddå duktiga? JAG ÄLSKAR DIG! (LLLLL)

2007-07-26 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0