8-D

idag så har vi knappt gjort något i skolan, bara lekt & fått reda på betyg. så vi fick sluta elva. :D:D:D:D:D:D
efter det så åkte jag in till stan, köpte ett par byxor som jag antagligen ska ha på skolavslutningen. när jag var inne i en affär, så tittade jag på solglasögon, och så bara trillade det en massa och "ögonen" i solglasögonen bara hoppade ut. sen hände det en gång till, men hon i kassan försvarade mig genom att säga att hyllan var ostabil. =P på vägen hem träffade jag julia <3 .

nu på kvällen så har jag & några andra i klassen varit servitriser på lärarmiddagen. det var faktiskt väldigt jobbigt, och det enda vi fick var mat & efterrätt . ;/  
 
 imorgon är det den sista dagen innan sommarlovet !!!!! (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)




HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!



image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0