HEY HO LETS GO !

hejis, idag så har jag först varit på konfirmation, efter det så åkte jag med helle & josefine till biblioteket , lånade skivor och böcker .   "D
sen så följde jag med josefine hem  .   hade myspys , bakade muffins bland annat .                               (aa)

har chattat med rebecca , som jag träffade på rhodos  .   hon är typ  12  ,  :)  menmen , hon fick lite foto och sådär .    + at jag har varit superovän med mamma och pappa,   mamma kom in och sade förlåt som vanligt . men pappa är lika envis som jag   .   "/      

imorgon så ska jag på kalas till min mormor,  jag älskar min mormor !   hon är bäst i världen  , älskar ALLA mina mor och farföräldrar  !!   DOM ÄR BÄÄÄÄÄST !!      <3

hejdå  .


image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0