hipp hipp hurra !

tjabbis,
och nej . jag tänker fortsätta att lägga till -is  alltid !
och ja . jag blir arg när hela inlägget inte sparades !  *kniper ihop med munnen*

idag så har jag sett på tsatsiki, morsan & polisen och tsatsiki - vänner föralltid  .  ibland är det skönt att vara lite barnslig & så   .  *viilll tillbaka till min barndom!*

efter det åkte jag hem till mormor & morfar på kalas  , mormor fyller år  <3    . träffade bland annat några kusiner & kusinbarn  !   JAG ÄLSKAR ER ALLA ! <3    fick reda på att det var en liten pojke milla ska få , 
han kommer att bli sötast !

imorgon ska jag til kyrkan  ,  men inte för jag vill, jag MÅSTE !      
men jag har väl valt det lite själv  , "D  .

kramis ,   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0