home sweet home ?

hej.

har kommit hem nu, jag vill inte vara hemma. enda anledningen är mina bäsa <3  . MINA BÄSTA KOMPISAR! & lite wilma då =P .

har haft en perfekt vecka, vi har haft sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt kul.  
solat, badat och varit och shoppas inne i rhodos. 

har även träffat några tyskar flo & leo, väldigt snälla.  lärde dom svenska .

- hej, hur är det?
- bra, dåligt.
- varför?
- därför, bra. 
- hejdå.

:)  sen kunde de sen innan säga smör&bröd. så det sa typ alla tyskar =P.
flo sa också hela tiden hejdåå, a canado för det rimmade. :P

vi har också spelat fotboll på taket , och volleyboll , och jag var sjukt duktig. HEJA MIG!  , sen har jag spelat dartz, pingis, vattenpolo och varit med på coctail tävlingar och dansat med barn som var typ 3 0ch upp till 10 år . ;) så alla ledare kunde mitt namn , (:  .

igår vid denna tiden dansade jag & julia med barnen.

"tarzan is handsome tarzan is strong"   & "veo veo, que vez . OPA OPA OPAOPA !!!   

sen träffade vi sånna små söta flickor från göteborg eller trollhättan.

- kommer ni från göteborg?
- nej, vi kommer från sverige.

- ni pratar göteborgska.
- nej, vi pratar svenska .    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! <3

en av "ledarna" där lärde vi svenska, tex mycket bra . & senare på kvällen när det var underhållning så var han en indian, så frågade de vad han heter, så sa han ; my name i s braaaaaaaaaaa. :P


nu ska jag åka och handla matsäck tills imorgon, vi ska cykla till stranden . :|




HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ A CANADO    !!!image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0