in med bollen i mål.

allting började ju bra. 3-0 under 25 minuter, sedan gick allting bara utför. men det slutatde ju med vinst iallfall.
JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR SVERIGE, & JAG ÄLSKAR FOTBOLL! <3





idag så har jag varit hemma hos mormor & morfar, lämnade wilma där, för hon ska bo där när vi åker bort.
träffade kusin, döpte om honom från rasmus till robin. WOHOOOO, HEJA MIG! men han gick bara nästan med på det ;) . <3

efter det så åkte vi till emma, kollade på fotboll där. men sen så stack jag & julia hem till henne stället, efteråt så kom calle också. han fick inte vara kvar för han slog frida, (?) =P  .

nu har jag nästan packat klart & så ska jag skicka min no-uppgift till nihlén.  :|

& imorgon åker vi!! ska gå upp om 5 timmar, *gäsp*  


HEJDÅ, vi ses om en vecka. MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! :D:D:D:D:D


image9

Kommentarer
Postat av: ujni..

taskigt ))): jag vill också till grekerna, (LLL))

2007-06-05 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0