SOMMARLOV !!!!!!!!!!!!!!! :::D

jag kan inte fatta att vi har sommarlov !
efter skolan åkte jag, helle, unni, josse, rebecka o h emma in till stan , vi gick på laserdome ("  väldigt kul (!) , sen s gick vi runt i stan med våra bubblor och kronor från bk.

jag, helle, emma & unni fick alla bilar att tuta och vinka ! HEJA !!

på kvällen så var helle, emma & unni hemma hos mig och vi badade i pool och så dansade vi till markoolio, a-teens och melodifestivalen :P  .



hej, <3


                                                                image14        


Kommentarer
Postat av: måns selmerlöw

MIA MIA MIA, MIA MIA MI; YOUR LOVE! I'M ALL YOU NEED! =D ses ikväällll!

2007-06-15 @ 11:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0