where did i go wrong?

idag så har jag gjort mina prov, lämnat in mitt hus &  nu har jag bara en no inlämningsuppgift kvar i no:n,  som jag ska skicka in i morgon. sen är det över. ÄNTLIGEN!!!  matteprovet och soprovet gick inte bra alls, men spanskan kändes bra, (:  .

sen efter spanskprovet så dansade vi salsa, & jag märkte verkligen hur stel jag är.

" nu gör vi en shakira, & nu en ricky martin" 

efter det så skulle jag och unni spela trummor, min sista lektion :(  . men den var inställd, klemman hade tydligen skickat sms till unni, som vi inte hade sett. så jag & unni cyklade runt i vellinge lite, köpte paket  till klemman, eftersom det var avslutning efter. vi spelade påp kastruller och med vispar typ . xD
han fick choklad, ett hästkort, två gratistidningar, sugrör med en häst på, och en prenumerationslapp på amelia.

vi är bäst på att köpa presenter!!!

idag när jag vaknade så var jag helt röd i ögat, och det har bara blivit värre under hela dagen, och det är massa var och skit. så antagligen har jag fått ögoninflammation. jag hoppas verkligen att det går bort till söndag.
jag ska bada!!!!!  

nu ska jag börja med no:n, så jag har det bakom mig. sen måste jag kanske börja packa =P  .


HEJDÅ! <3

 

 
image8


Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTA VÄN :::D

putte nutte vad det är synd om dig (hhh)

2007-06-05 @ 11:15:38
Postat av: DIN BÄ.....

(snygg bild btw XD)

2007-06-05 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0