AJ, AAAAAAAAAAAAAAAAAAJ, AAAJ!

åh.   jag dör snart!   jag har en mensvärk som tar kål på mig!     jag vet inte vad jag ska göra..
jag dricker varmt te, jag har sån, ved heter det, säck-som-man-värmer, ja. 
men det funkar inte, och vi har inga ipren.   de brukar hjälpa,   ÅÅÅÅÅÅH!  
sen har jag feber, och så nyser jag hela tiden..

Dagens låt: Rihanna- don't stop the music.. *den dunkar i mitt huvud, typ den enda dom spelar på the voice*
Dagens frisyr: smutisgt, ruffsigt, hit och dit.
Dagens smink: svarta ringar under ögonen?
Dagens klädsel: mina rutiga pyjamasbyxor, stor t-shirt, tjocktröja.
Dagens händelse: wilma snarkade.
Dagens planer: idol, amanda SKA komma till final!
Dagens vill ha: solsemester!  :D
Dagens drog: datorn och mitt täcke.
Dagens tråkigaste: har inget att göra..
Dagens köp: ingenting..
Dagens mående: dåligt!  illamående, förkyld, trött..

image67
*SNAAAAAAAAAAAAAAAAAARK, SNAAAAAAAAAAAAAAAARK*
(lägg märke till tungan! ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0