det ordnar sig, det gör det alltid..?

Åh, denna dagen började så bra..
vi hade lästlust i en halvtimme, därefter åkte vi till malmö och gick på muséet och tittade på konst.
inget fel på konst, det är fint, spännande, roligt, konstigt.. 
men denna konsten var endast tråkig, och med guidens röst höll jag på att dö, rent ut sagt!
dock så var det SÅHÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mycket bättre än skolan.
efter det så gick vi till tekniska avdelningen istället, där man fick prova massa roliga saker, det ä
däremot, var riktigt skoj!                      :D

sen åkte vi hemmåt, åt lunch..  engelskan och gympan var inställda, och svenskan.. MEN NEJ!
vår lärare sa bestämt att; ni har INGEN mer svenska denna veckan!  sen blev det ändrat, så vi skulle ha svenska ändå..  MEN! vi lyckades övertala henne att skita i svenskan, så vi slutade 11.40!   :D 

när jag kom hem så skulle jag börja med svenskan,
MEN! datorn var inte hemma, så jag visste inte vad jag skulle renskriva.  SKJUT MIG! 
istället fick jag rita, jag ska rita två bilder hemma..  SKJUT MIG!
nu har pappa kommit hem med datorn, så nu ska jag renskriva ett kapitel i alla fall.

+ att detta inlägget blev himlans tråkigt.    hejdå!  :(

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja vad bra du har sett det:) Jag mailade dig också. Kram.)

2007-11-29 @ 05:10:33
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0