FLYG IVÄG, FLYG IVÄG!

jag vill bort från Svergie.  NU!
tänk att bara åka iväg till något varmt land och bada.   
JOOOOOSSSSS, JAG VILL FÖLJA MED TILL EGYPTEN!  SNÄLLA, FÖR MIN SKULL?!
istället får jag stanna, i lilla vellinge.   inte ens vellinge, utan en håla utanför vellinge...  
fast i och för sig.    snart är julen här, och det är ju mysigt..  min lilla lilla gran, som jag har på mitt rum.   han är inte riktig, utan bara av plast, men han ger mig kärlek, den lilla krabaten!  <3  när han står där och lyser, för bara mig!
ja, jag får väl bara bita ihop. överleva. kämpa. fightas.   gud vet allt.    peter, peter!  kan du inte rädda mig, flyga iväg med mig.  (PS.  jag menar peter petrelli, och INTE peter pan!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0