hej ho, i looove him so. <3

hej.
idag så har jag med familj, varit på burlöv center.
hittade ingenting för övrigt.
sen fikade vi hos farmor & farfar,  det var mysigt!   <3
på hemvägen hyrde vi hata göteborg och vänner för livet.
bra filmer båda två, hata göteborg var skitrolig.   HAHA!  :D

dagen har i övrigt varit okej. har haft en ruggig söndagskänsa alltså = INTE EN BRA KÄNSLA!
& dagen började ju inte bättre genom att papps väcker mig nio, för vi ska vara på burlövs c. så tidigt som möjligt, eftersom vi ska fika hos farmor & farfar vid ett.
när vi kommer fram visar det sig att alla affärer utom ops öppnar elva, så det resulterar i att vi får sitta och vänta i en halvtimme..   GAAAAH!

nu ska jag, jag vet inte riktigt.  se på tv kanske, så ha det bra & sussa säkert.   (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0