hej, vill du köpa kakor... PANG! (dörren smälls igen)

THE END OF FÖRETAGSVECKAN.
igår var då dagen det smällde.
& enligt mig var det en helt okej dag.
som sagt började det med att vi underhöll i personalrummet.
det gick faktiskt bra.    vi spelade gitarr till p. långstrump & visslade till.   varför? jo, för annars var de omöljligt att höra!
lärarna gissade på typ.. elvis.
vi sålde även kakor & saft, spelade smoke on the water och stand by me.  vi gav dem ett prov, eller faxuellt närmare bestämt.
svenska-sofia vann, och no-martin ville ge svaren på ALLA frågor!   :D

sen cyklade vi i rallyfart till hököpnnge & delade ut reklam och sålde kakor.
efter det var vi på dagis och lekte i TVÅ TIMMAR!      jag var helt slut efter.
när en sa vad fina strumpor, så började alla VAAAD  FIIIIIIINA STRUMPOR! 
haha,  de var galna!    men denna veckan tjänade min grupp bestående av mig, joss & unni  625 kr var!
+ är ju att vi får dom pengarna själv!!!!!!


skriver antagligen ett till inlägg sen, om vad som hänt i veckan för övrigt.   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0