jag älskar att drömma.

jag tänkte berätta om en dröm jag hade för några dagar sedan.   jag skrattade när jag vaknade.
HA, den var så rolig! :D

jag drömde att vi fick lappar med omdömen i varje ämne inför utvecklingssamtalen, och på slöjdens omdöme stod det såhär:
Rebecca arbetar mycket bra, kan dock vara lite nasal och som ett klibbigt träd!
så frågade unni bittan (birgitta, och fråga inte varför hon kallas för bittan?!)
- vad betyder nasal?
- jo, det betyder att på lektionerna så är jag ganska trött, så då får ni fråga någon annan istället, och så får ni inte skrika bittan, bittan!     HAHAHAHAHAH!!  :D  

på unnis stod det på svenskan;
arbetar mycket hemma, export export!    

JAG SKRATTADE SKITMYCKET NÄR JAG VAKNADE,   :D
nu har jag bara ett kapitel kvar på svenskan, men sen ska jag rita också.   :(  

kram så länge,  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0