jag är en snäcka...

morgonen började hemskt.   jag bråkade med mamma, & så visste jag inte när vi skulle samlas med fotbollen.
så jag ringde runt överallt, men ingen svarade. så det slutade med att jag, storgråtandes och hulkandes, cyklade till vellinge, och mötte mats, vera & madde, som precis skulle köra..
jag hann i alla fall. men det var piinsamt att jag kom där storgråtandes.. 

cupen gick ganska bra, vi vann en, spelade oavgjort en och förlorade en.  
MÅSTE PÅPEKA att det inte var vårt fel att vi förlorade.  vi var ine beredda, okej?!
vi skulle egentligen spela tjugo minuter senare, så vi blev nästan diskade.. BLABLABLA!  men det var kul!  <3

+ att igår glömde jag att nämna att Daniel från idol sa Tjena snäckan till mig!  haha! ;D   

nu ska jag fortsätta med svenskan, jag har skrivit färdigt en bokanalys, ska renskriva NIO kapitel i min bok, som vi skriver på svenskan + att jag måste läsa ut en bok och sriva en till bokanalys till på fredag..  :(

TYCK SYND OM MIG, HEJDÅ! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0