jag tar min blogg till en högre nivå!

har ni också det problemet med fiskpinnar?
dom är JÄTTE svåra att steka.   dom bara smular, går sönder.. 
ÅH! det är ju inte gott utan det ovanpå.
det slutade i alla fall med att kanske en var hel, medan resten var sönder smulade.  O_____________________o

jag tänkte faktiskt berätta för er att min blogg ska bli snygg, som ni kanske ser så är den rätt så ful, enkel, tråkig nu, men!
en snäll liten filur, vid namn cecilia, ska fixa min blogg när hennes tid räcker till, vilket är väldigt snällt tycker jag!
tycker ni ska kika in på hennes blogg här!  :D

http://cillenl.webblogg.se/

nu vill min bror ha datorn, men jag måste göra svenska.  *HAR INTE BÖRJAT ÄN*   
han får ha den en stund, en liten, liten stund.

/rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0