jag vill ha sol(o)!!!!

tjenis. ")     igår var en hemsk dag.  det började med att jag stängde av väckarklockan för jag trodde det var söndag, tydligen visade det sig vara måndag och det resuletarade i att jag blev sen.   så med frost på sadeln och snö
(i alla fall lite) på marken, fick jag cykla till skolan.
sen hade vi so och började med första världskrigen.      :(
sen rullade allt på i samma mönster.
på kvällen tittade jag på fotbollsgalan, gud vad trevligt tänker man.
men jag kunde bara se i typ en halv timme.  varför då?
jo, för vid NIO skulle jag åka och träna.      jag tycker det är för sent, + att jag missade zlatan.   ;/
men träningen var riktigt kul faktiskt.   så det var ju bra..

idag på so:n frågade jag unnu;
- är island danskt? 
och det tyckte hon var superkul, men sen kom paul och räddade mig & sa att det HAR varit danskt en gång i tiden.  ;D
annars har även denna dagen varit lika hemsk som vanligt, förutom att vi lyckades flytta matteprovet en vecka framår!    JEEEJ! (YY)

nu ska jag läsa solo,  puss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0