jag vs diskmaskinen

jag och pappa diskuterade precis vem som gör mest jobb av mig och diskmaskinen.
för mig är det helt självklart.  JAG SÅKLART!
för att disken ska bli helt ren, så måste jag skölja av tallrikarna, glasen m.m.
sen måste jag sätta in det, lägga in tablett, trycka på knappen, stänga luckan..
inte nog med det!  sen ska jag öppna luckan, ta ut allt, sätta in i skåpen och sen stänga luckan.
inte färdig än.  DETTA GÖR JAG VARJE DAG, MINST EN GÅNG PER DAG, TVÅ VECKOR I MÅNADEN!!
& om man tänker efter, vad gör diskmaskinen?
sprutar runt lite vatten.
nej, pappa har fel. jag har rätt.
jag gör mest! 
dumma diskmaskin. jag gillar inte han.
håll med mig någon!   UNNI?!

ska träna snart, eller om 1 & en halv timme.   (blir lika förvånad varje gång!)
har räknat matte idag, så stolt över mig själv.   jag såg inte på alla tråkiga tv-pogram utan jag räknade matte.
JAG SKA BEHÅLLA MITT VG!!
nu väntar svenska..   :(
hejdå, <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men bra du är frisk då :)
Nja gjorde inte så speciellt mkt i helgen faktiskt, tog det lugnt och umgicks med familjen. Själv då?

Haha håller med dig! Tycker nästan det är jobbigare att diska i maskin än att diska själv... Diskar man för hand slipper man det tråkiga med att plocka ur diskmaskinen ;)

2007-11-19 @ 23:42:41
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: UNNIII

eh.. *känner mig lite tvungen att hålla mig* men okej.. EH.. jo, du har väl rätt......? xD HEHE! men jag tycker ändå mest synd om diskmaskinen ):

2007-11-23 @ 11:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0