jul... <3

snart är det december!   jag älskar december! 
det är helt klart den mysigaste månaden på hela året.   - julen är mysig.
pepparkakor, lussebullar, julmust..  ÅH! <3   det påminner en om barndomen!
jag kommer ihåg en julafton, då jag inte bara fick leksaker, jag var så ledsen. 
jag tänkte, - ska jag få kläder nu istället?  finns där inte en låt om hårda paket,  
"jag vill inte ha mjuka paket, jag vill ha hårda paket,   LALALALALA"  eller?

imorgon ska jag säga till pappa, att han ska sätt upp min snöflingelampa i fönstret, det är så mysigt att titta på den!  :D      måste köpa chokladkalender också!

GOD JUL, (i förskott!)  :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja absolut, det kommer du få! Alla vill väl känna den som känner en tjej som känner en från Idol! :P

Haha men nuförtiden gör inte mjuka paket så mkt va..? ;)

2007-11-30 @ 15:57:48
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0