kriselikrasse.

tjeeeenis!  8-D

tiden som egentligen ska, måste, borde gå till att göra svenska, har istället gått åt att titta på youbube. 
fasiken vad vissa klipp är roliga.      haha!     har ni tittat på det jag rekommenderade under?  :D 
ni kanske tillochmed rekommenderar ett klipp till mig?

nu ska jag ta fram träningskläder.. fast, behöver jag göra det redan?   NEJ, FÖR DET ÄR TVÅ TIMMAR TILLS VI TRÄNAR!    (ja, jag kommer tjata om detta varje vecka!!)

+1: att  jag vill ha spidermantema på min blogg, men jag vet inte hur man gör..
+2: jag tycker det luktar krasse här.

tjenis, din klenis!

Kommentarer
Postat av: anna

tack så jättemycket för din söta kommentar! hoppas du har en bra kväll!
kram

2007-11-26 @ 19:17:18
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: uppi.

jag vill rekommendera ett klipp på youtube bigtime! "kissing you - brokeback mountain." & nu vet jag hur du tänker; "men den har jag ju redan seeett!!" då säger jag bara; SE DEN IGEN! IGEN IGEN OCH IGEN! fast inte mer sen. hur desperat är du, liksom? (alltså, "alla" som läser dina kommentarer kommer tro att jag är värsta psykot som trackar dig för skojs skull.. men vänta, det ÄR jag ju. hehe.) nu ska jag se på björn gustaFsson (le märke till att han visst stavade det med f xD) *uppi goes besserwisser* hejdå reppi. (L)(L)(L)(L)

2007-11-26 @ 19:52:23
Postat av: reppi.

jag lovar att jag ska se kissing you - brokebackmountain!
keeejdå!
:D

2007-11-27 @ 19:01:44
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0