mimmas & sånt mysigt.

mimmas.    vellinges mysigaste café.  men av vaddå?
två möjliga.    ja, precis.

jag var där idag i alla fall, med julia, unni, joss & helle.    det var trevligt  underhållande.   (:
sen efter det åkte jag hem till julia, med julia kanske ska tilläggas. 
vi var utelåsta i en timme, vi spelade fotboll ovh bandy på gatan & vinkade till söta polacker som bygger på huset mittemot.  ja dom var söta,  (a)
vi gick också till ica och handlade vindruvor, dricka + en skvallertidning.
så vi satt och mumsade på vindruvor och läste om briiiitney på trappan och frös häcken av oss.

nu har jag tittat på idol,  sam åkte ut.      det var väl okej, fast jag har sånt medlidande för alla som åker ut.
idag så har jag gråtit till inslagen och låtarna och allt.    jag vet, jag är en känslig person.
men det tycker jag om att vara, så det så! 

ska sussa snart, ska på surprise med familjen.
så ni får ha det bra och simma lugnt.     PUUUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0