nej, daniel! :( fy, skäms på er alla...

ni kanske tycker jag är patetisk. men det är jag inte.    HUR KUNDE DANIEL ÅKA UT?! 
först christoffer, sen daniel..        jag dör.                  :(
marie eller andreas skulle åk ut,  men nu SKAAAAAAAAAAAAAAAA amanda vinna, OKEJ?!?!?!?
fan....... 

back on track.  igår var alla nior i vellinge kommun och dansade.   jag vill inte medge detta, men jag hade fel. vi var i törringe, inte limhamn.   det var skitkul i alla fall!  :D  
imorgon skulle jag ha spelat cup, men jag var inte säker på att jag kunde, så jag behöver inte vara med, eftersom vi har så många folk.  jag ska spela på söndag istället..  <3

godnatt!

+ att jag vill tacka sanna för tacket!   blir så glad att någon blir glad!  :D
tack, tack!

http://sannabellaa.blogg.se/

"Sen så skulle jag också vilja tacka såhäääääääääääääär mycket (plus lite till såklart) för kommentaren från Rebecca i förra inlägget. Jag blir så glad av sådana kommentarer. Det värmer så mycket! :) Tack gånger tusen"

Kommentarer
Postat av: sanna

Uschuschusch, svenska folket är nog sämst på att rösta.

Och tack för att du länkade :) Kramkramkram

2007-11-24 @ 16:59:12
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

mm..
"idol-nörd" på högsta nivå..
det känns som jag bara skriver om idol..
:P haha! varsågod!
Kram!

2007-11-24 @ 22:14:22
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0