OH, I WANNA DANCE WITH SOMEBODY!

obligatorisk dans.
imorgon ska vi åka och dansa på okänd plats, fast jag vet att det är i limhamn, nästan, kanske, lite..
eller, det var där förra året..
vi har i alla fall övat på bugg, vals & foxtrot i tre hela timmar.     det var kul faktiskt!  :D
& vi hade bara två lektioner idag, för senare på efterniddagen åkte vi till sunds och lyssnade på estetare. 
efter skolan, gjorde jag, unni & joss klart no-projetet.   har redovisning imorgon...   

nu tittar jag på heroes <3   ,     som jag starkt rekommenderar!
kram,


Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker inte det finns nån snygg fotbollsspelare i Sverige...

En gummi-gumma?? Haha

2007-11-21 @ 21:43:05
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0