OH YEAH, JAG FICK SVAR!

SÅ. 
i onsdags var jag & mamma och hälsade på min kusin milla, och hennes lilla bäbbe.
han var så liten, 48,5 cm.  ÅH, han är så söt! <3  
jag skulle gärna lägga in bilder, men jag är av med min sladd, så jag kan inte lägga in några bilder på datorn. :(
PISS!
igår var jag i stan med unni, köpte ett par skor på h&m som ska lämnas tillbaka,  för små! ;/
sen på kvällen kom unni & julia hit, vi tittade på brokeback mountain (AW! <3) & temptation island eller något.
sen sjöng vi sing star,  det var mycket mysigt!   :D

i dag så har jag först varit hos farmor & farfar och sen hos mormor & morfar.
träffade milla, bäbben, leah, rasmus bland annat där.  (:   <3
+ att jag fick svar från christoffer hiding påp chatten med han idag!!!    IIIIIIHHHHHH!

I'M HIDING! <3vilken är din bästa konsert? <3
ChristofferDet finns två som sticker ut. Stevie Wonder på Stockholms stadion. Och Samuel Ljunghblad på Guldbranna festivalen 2005.

JAG DÖÖÖÖR!   men nu ska jag sluta vara fjortis,   BAAAAAAAAAAAAAAJ!   (HAHA!)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0