olaaaaa

image50
(jag är en mycket stolt fotograf!)

är det någon som kan bära upp en tight gulddräck med bravur är det ola salo.
jag lovar, vem som helst.  precis vem som helst hade sett urlöjlig ut, patetisk, pinsam, motbjudande. 
men ola, jag fattar inte det?!   han har något magiskt över sig,  har jag inte rätt?  
(våga inte svara om ni inte tycker jag har det!!!!!)

nu ska jag titta på ett klipp från youtube - kissing you - brokeback mountain.   unni har beordat mig!  inte för jag har något emot det..   sen är det väl dags att nanna kudden antar jag..   och imorgon är det dans som gäller, vals, foxtrot, bugg.. YOU NAME IT!

godnatt,  <3


Kommentarer
Postat av: unni.

*dregglar över jake gyllenhaal och ola salo* vilken underbar dag :D

2007-11-23 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0