1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 & nionde plats!

hej kompis. 
i lördags så gick dagen åt till att städa mitt rum.     :|  det tar en sådan tid, jag typ gör allt förutom städa.
läser, lyssnar på musik, ligger på sängen, dansar.  SO ON, SO ON!
på kvällen kom i alla fall julia & hennes familj + anja hit och åt middag.  vi tiitade bland annat på blades of glory,  SKIIIIIITROLIG!  :D sen åkte jag med hem till julia och sov över där.
i söndags så sjöng vi för anders, julias pappa, eftersom han fyllde år. 

jag och julia har alltid känt varanda, det känns verkligen som vi är syskon.
jag känner mig verkligen hemma hos er, och stor trivs där. verkligen!
jag älskar dig julia! <3

sen åkte vi och kollade på julias bandylag som spelade sm-cup eller något.
efter det så åkte vi till malmö och tittade på mff-elfsborg.
dom spelade inte bra, men det var kul.  har inte sett dem spela på ett bra tag.   (:
där var en man som skrek hela tiden;
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 NIONDE PLATS!!   de kom nia i allsvenskan.  :P

idag har jag inte gjort någonting alls, jag har bara nysit och nysit... 
jag håller nog på att bli sjuk, tyvärr.   :/
nu ska jag snart se på andra avenyn.    egentligen ett dåligt program, menmen.   ;D

kram så länge.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0